Leta i den här bloggen

torsdag 26 mars 2020

Ett berg så högt och obestigligt!



Ser berget så högt och obestigligt! Så många saker att fixa och styra upp. Orkar inte ens tänka eller se på skiten. Högen växer dag för dag. Papper över allt få bort skiten. Alla dessa djävla måsten. Du ska hit du ska dit. gör det fixa det. Styr upp allt. Hur svårt kan det vara vilken idiotisk fråga. Hade jag svaret skulle jag fixa och styra upp allt. hade jag orken och energin ens förmågan att ta tag i allt så skulle jag. Tror ingen förstår eller ens kan tänka sig hur tomt mitt batteri är. Finns inget bränsle kvar.
Så tomt och överbelastat så trasigt och slitet. Att inte ens reserv tanken blir på fylld. Men ingen ser eller förstår. Är inte längre bara tanken som rasat. Utan även hela systemet inget funkar. En kropp som börjar haverera mer och mer. Så trasig och fysiskt misshandlad. En kronisk utmatning 4 års sönder trasande. Hur reparerar man hur fyller man på en tank som aldrig får tid att läcka stanna upp. Ingen villa ingen ro! Ett berg så högt och obestigligt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!