Leta i den här bloggen

onsdag 11 mars 2020

Kära A,D,H.D, !



Musiken pulsera, kroppen vibrerar bena börjar skacka. 

Jag kan inte hindra det. jag kan inte styra det.

Kroppen börjar skena jag kan inte stå still. Wardans ! 

Fan mitt i affären Inte nu. Ser folk stirra helt chockade! 

Jag kan inte mer en le. fan inte nu igen vad gör jag här vad skulle jag handla. 

Tappar helt fokus på allt. typ som vanligt. 

Varför envisas jag med att ha allt för stimulerande musik i öronen. 

När jag vet att jag inte kan låta bli att triggas i gång. 

Plus var fan har jag lappen med det jag skulle handla. 

Får bli det gamla vanliga enformigt tråkigt och djävligt trist. 

Men man får väl se det positiva i eländet. Kunderna fick ju i alla fall en gratis konsert 

Borde ha blivit Clown!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!