Leta i den här bloggen

måndag 23 mars 2020

Ta bort det här djävla snurandet!



För fort för snabbt!

Det finns inget stop ingen kontroll. 

jag drunknar jag kvävs. Jag kan inte andas.

För mycket på en och samma gång. Stirrar på klockan tiden står still. 

Jag måste ut jag måste bort kan inte vara här. 

Snälla få allt att ta slut få bort allt. jag står inte ut

Jag klöser sliter dunkar och slår för att få den att stänga ner

Varför kan den inte stanna varför måste den skena. 

Varje sekund varje minut. Blir bara värre och värre. 

En miljon röster en miljon bilder en miljon tankar. 

Få den att stanna få den att sluta. Den slukar mig den äter upp mig  

Lobotomera mig karva ut den slit ut den ur mitt huvud. Få den att stanna. 

Inget hjälper denna gång! Den vägrar stanna den vägra sluta. 

Finns ingen on eller off knapp. Snälla ta bort det här djävla snurrandet!
                     


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!