Leta i den här bloggen

onsdag 25 mars 2020

You can't fix me !


Jag är ingen maskin! jag är ingen robot. Ni kan inte styra mig ni kan inte tvinga mig. Jag kommer inte att buga och be. Ni kan stampa slå misshandla mig om och om igen. Försöka forma omprogrammera lära in något jag aldrig kommer att lära mig. Stoppa mig i fack eter fack. Döma mig trakassera mig förnedra mig gör vad ni vill. För ni kan ändå aldrig få mig att ändra den jag är och förblir. Jag är jag och inget funktionshinder ingen diagnos. Jag är en människa en person. Jag är ingen maskin! You can't fix me!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!