Leta i den här bloggen

tisdag 24 mars 2020

I need it fast i need it now!


Jag behöver det fort jag behöver det nu. Kan inte vänta finns ingen tid. Medicinera mig gör mig till en zombie. Gör vad ni vill bara det tar slut och stannar upp. Ingen utredning ingen väntan. Få det bara att ta slut. Få dom att först få dom att se. Att det finns ingen tid. ingen ork ingen energi. Jag orkar inte mer. Min kropp är slut. Inga muskler ingen fysik. Jag är ett tomt skal. Det finns inget kvar så svag så utmatad. Ett under att jag ens står upp. En kropp som get upp för längesedan. Det enda som får mig att inte ge upp är den saken som förbrukar mig!  Så envis så idiotiskt dum att jag krossar mig själv på vägen. Idiotiska A.D.H.D.   I need it fast i need it now!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!