Leta i den här bloggen

onsdag 9 december 2020

Acceptera mig bara som jag är jag är inte sjuk!!


Du kan inte rädda mig!

Du kan inte ändra vem jag är.

Jag är inte galen jag är ingen idiot

Jag har känslor jag har tankar.

Jag är en levande varelse en naturkatastrof.

Försök inte förhindra det som inte kan kontrolleras.

Försök inte ändra mig! förstår mig bara

Du kan inte rädda mig. Du kan inte bota mig

Jag är den jag är!!  Jag kanske är sjuk men jag är ingen sjukdom  

Försök förstå att livet gjorde mig till den jag är!!

Det här är jag detta är mitt liv min verklighet

Det här är vad livet har gjort med mig!! Du kan inte rädda mig

Acceptera mig bara som jag är jag är inte sjuk!! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!