Leta i den här bloggen

torsdag 10 december 2020

Det finn ingen utväg!!


Det finn ingen utväg!!

Jag ser ingen lösning på det här helvetet

Detta liv är inte värt att leva ingen människa förtjänar detta

Jag har inget liv! stressen och den konstant ångest har tagit över

Jag är fast i en evig panikattack som aldrig släpper

Min hjärna är mitt eget privata lilla helvete där allt upprepas

Jag lever inte här och nu jag har fastnat i det förflutna

Där mardrömmarna är min verklighet

Jag ser ingen lösning på detta mentala helvete

Jag önskar bara att allt skulle försvinna och ta slut!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!