Leta i den här bloggen

tisdag 8 december 2020

Jag vägrar låta mitt förflutna bli min framtid!!


Jag springer fortfarande från mina spöken!

Under alltför många år har jag försökt undkomma mitt förflutna

Jag har drunknat i tårar, kvävd av skrik.

Dold min ångest bakom masker, karaktärer

Dansade med djävulen i ett spel på liv och död.

Jag har överlevt för många dödliga möten

Alltid på språng från verkligheten, från mig själv mitt eget liv

Ett liv jag inte kan undvika eller fly! Ett förflutet som alltid kommer ikapp

Att leva här och nu vad betyder det ens? Det finns inget här och nu!

Jag springer fortfarande från min demoner! Alltid på språng från mig själv!

1 förflutet ingen framtid! det finns inget annat!!

Jag vägrar låta mitt förflutna bli min framtid!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!