Leta i den här bloggen

onsdag 9 december 2020

Jag hatar den här jävla skiten!!


Få det att sluta !!

Jag kan inte göra det längre jag orkar inte mer

Ingen förstår mig!! Dom säger att dom förstår 

Så jävla trött på varenda en av dom

Ständigt missförstådd!! Ingen fattar ingen lyssnar

Försök inte förklara för mig vad jag redan vet

Jag vet varför!! Jag vet vad som triggar allt jag vet allt för väl!!

Så vrid inte och vänd på mina ord, ignorera mig inte

Hör mig förstå mig. Döm mig inte på grund av andra

Jag hatar den här jävla skiten!! Få det bara att ta slut!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!