Leta i den här bloggen

måndag 7 december 2020

Jag kommer aldrig att kunna förlåta eller glömma!!


Rädslan för att släppa taget fortsätter att dra ner mig

Jag vet inte varför jag fortsätter att såra och skada mig själv

Jag har varit rädd för morgon dagen allt för många gånger.

Jag måste bryta mig loss från världen utanför!! 

Rena mina tankar, hjärta och själ. 

jag måste lära mig att krypa igen Innan jag lär mig att gå! Rena alla mina sår!! 

Få bort alla instängda och isolerade skrik, alla tårar alla känslor

All ilska allt hat som förtär mig!! Jag måste få ur mig allt!!

Dom säger att jag måste förlåta och glömma! Innan jag kan börja leva igen!

Men jag kommer aldrig att kunna förlåta eller glömma!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!