Leta i den här bloggen

onsdag 2 december 2020

Jag vet inte skillnaden! Så hur kan jag svara.


Dom fortsätter att fråga samma sak!

Hur ska jag veta eller känna någon skillnad

Så här har det alltid varit, det är bara jag

Jag vet inte ens om jag är vaken eller drömmer!

Är detta min verklighet, mitt liv eller bara en dålig dröm?

Jag vet inte skillnaden! Så hur kan jag svara.

När jag inte ens vet skillnaden mellan njutning och smärta

Kärlek och hat och allt däremellan. Det här är jag! 

Den jag är Den jag alltid har varit! Så hur fan ska jag kunna svara!

Är jag deprimerad Är jag självmords benägen Det här är mitt liv min verklighet

Så här har det alltid varit, det här är jag. Så fråga inte ens frågan

Jag vet inte ens skillnaden mellan ångest stress och oro Det är samma sak för mig! 

Jag föddes med depression och jag kommer att dö med depression

Det är en livslång kamp men jag lever fortfarande och kämpar!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!