Leta i den här bloggen

söndag 6 december 2020

Jag är bara en trasig leksak!!


Jag är inte! Jag har aldrig varit.

Det kommer jag aldrig att bli. Så upprepa inte bry dig inte

Ställ inte idiotiska frågor om och om igen. .

Så fråga inte om jag har det bra!! Fråga inte om jag mår bra.

För jag sitter fast i ett liv jag vill inte leva

Fångad i en mardröm som ständigt upprepas

Ett spel utan regler där tärningarna redan är kastad

Jag är bara en trasig leksak!!. En krossad man utan värde

Dom tog mitt liv i en sjuk jävla lek 1 2 3 

Jag har aldrig varit jag kommer aldrig att bli okej !!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!