Leta i den här bloggen

torsdag 3 december 2020

Jag kommer att vara i din garderob under din säng och i ditt huvud!


Bita, riva, och slå så börjar det!

Rengöring och skrubbning kommer efteråt.

Smutsen, obehaget och rädslan försvinner aldrig.

Stanken, den äckliga känslan av skam är så djupt rotad.

Skadorna, såren, alla ärr som aldrig läker!

Där och då börjar det!! självskadande beteendet och självmordstendenserna

Dom kvävda skriken dom instängda tårarna alla förträngda känslor

Ingen vet den mörka hemligheten. Ingen vet sanningen!!

One Two Three detta är vår lilla hemlighet. Vår mörka säkra plats!

Jag kommer utnyttja och förnedra din själ för alltid.

Du kommer att se mig känna mig i allt och alla,

Jag kommer att vara i din garderob under din säng och i ditt huvud!

Ett två tre! Vi kommer att spelar detta spel om och om igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!