Leta i den här bloggen

fredag 4 december 2020

Jag är ensam och svagare än någonsin!


Jag sa till mig själv redan från början!

Att ensam är jag starkt!! Jag skapade en karaktär för att överleva

Jag spelade ett spel! Jag anpassade mig Offrade min själ för andra

Jag blev en kopia en clown! Det vilda barnet som alla såg!

Men bakom masken  var Jag ensam och livrädd

På insidan Skrek jag efter hjälp men ingen hörde mig!

Dom såg bara den vild och rastlös karaktären bakom masken 

Jag hade blivit allt jag inte ville vara! Jag försökte rädda mig själv,

Överleva ta mig igenom allt Men jag var ensam och svagare än någonsin!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!