Leta i den här bloggen

söndag 13 december 2020

Home sweet suicide!!


Jag har passerat igenom för många dörrar 

Jag har provat allt! Home sweet suicide!! The demon alcohol

Vad jag än kunde hitta för att lindra den inre smärtan

Jag har vandrat i mörka gränder på jakt efter självförstörelse.

Alltid på jakt efter bråk bara för bli fysiskt misshandlad.

Jag letade ständigt efter något vad jag än kunde hitta.

Ett liv så förödande och förnedrande. Ett liv utan att leva

Alltför många möjligheter har passerat mig

Kan något stoppa denna galenskap eller stoppa mitt lidande?

Finns det ett botemedel mot min sjukdom?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!