Leta i den här bloggen

måndag 7 december 2020

Dear God, I beg you to stop this hell inside my head!!


Varför är det inte möjligt att filtrera?

Varför kan jag inte bearbeta sortera rensa mina tankar

Varför sitter allt fast på insidan av mitt min sönder trasade hjärna

Varför kan jag inte bearbeta få ordning på allt

Jag måste sluta tänka, men min hjärna vägrar stanna upp

En evig kamp mellan kropp och själ ett krig inuti mitt huvud 

Jag siter fastnat med något jag inte vill ha En ständigt överaktiv jävla hjärna!!

Den är överhettad den går på högvarv den stannar aldrig

Slit ut den lobotomera mig krossa den!! Få den att försvinna!!

Dear God, I beg you to stop this hell inside my head!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!