Leta i den här bloggen

onsdag 9 december 2020

Jag kommer aldrig bli fri från förbannelsen av att vara jag!!


Trasig igen!

Jag lever inte i nuet, jag lever i det förflutna

Jag har vandrat på mörka stigar utan ljus

Jag vet vad som kommer vad som är på väg!!

Det är samma sak som alltid händer alltid upprepas

Här kommer smärtan! Dom sömnlösa nätterna

Där allt händer om och om igen.

Det finns ingen början, inget slut på mardrömmarna

Det finns bara kaos, ångest och rädsla

Så vart jag än går vart jag springer!

Kommer jag aldrig att kunna fly från allt

Jag kommer aldrig bli fri från förbannelsen av att vara jag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!