Leta i den här bloggen

lördag 5 december 2020

Jag kommer att älska dig för evigt!!


Jag vet inte vad äkta kärlek är!!

Jag förstår inte innebörden av att bli älskad

Något i mig har ständigt letande efter trygghet tillit

Jag hade ingen mor ingen far som gav varken trygghet eller kärlek

Jag hade ingen som lärde mig skillnaden mellan hat ilska och kärlek 

Jag uppfostrades av rädsla ångest och hat instängd i mig själv för att över leva

Jag har aldrig vågat låta någon komma för nära!! Släppa in någon i mitt mörker

Så fort ljuset har börjat värma släcker jag lågan och försvinner

Rädslan för att bli bränd och sårad igen tar över och jag stänger ner allt och flyr igen

Jag förstör allt innan det ens hinner börja!! 

Jag vet verkligen inte vad ovillkorlig kärlek är!!

Men jag antar att det är det jag känner för min lilla ängel

Så på något sätt så vet jag vad riktig kärlek är 

Jag kommer att älska dig för evigt!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!