Leta i den här bloggen

fredag 4 december 2020

Jag siter fortfarande fast och instängd i garderoben!!


Jag kryper fortfarande!!

Jag måste lära mig att gå, stå på mina egna ben igen

Jag måste börja om från ruta ett!! ta ett steg i taget

Försöka att förstå att mitt normal är helt förvridet 

Att det finns ljus på andra sidan att man kan släppa in och lita på människor

Att inte alla bara är ute för att såra och utnyttja mig för deras egen vinnings skull

Det är skrämmande att jag måste bygga upp allt från ruta ett

Det är hemskt men sant men jag söker fortfarande efter dom grundläggande behoven 

Trygghet tillit kärlek och skydd allt det en barn behöver. Allt som jag aldrig fick

Jag är fortfarande den lilla rädda pojken Jag siter fortfarande fast och instängd i garderoben!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!