Leta i den här bloggen

fredag 4 december 2020

Allt ni har nu är allt ni förtjänar!!


Jag måste sluta söka svar

Inse att det jag söker och letar efter aldrig kommer att ske

Jag måste lära mig att leva och acceptera gå vidare lämna allt bakom mig

Sökandet efter svar på varför i helvete utsatte ni mig för detta helvete

Varför kan ni inte erkänna era synder Varför fortsätter ni dölja sanningen

Varför fortsätter ni kränka mig?  Jag förtjänar att få en förklaring ett enkelt erkännande 

Få höra det enkla ordet förlåt!! Men ord har ingen mening längre 

Allt ni har nu är allt ni förtjänar!! Sanningen är ute och ni kan inte såra mig igen.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!