Leta i den här bloggen

söndag 13 december 2020

Det som är förlorat är borta för evigt!!


När orden försvinner

När ingen förstår eller ser

När kampen för att överleva är allt som är kvar.

Rädsla ångest och panik som bara växer.

Skriken som ingen hör. Tårarna som ingen ser.

Jag behöver inte mer!! Jag orkar inte längre

Jag vill bara försvinna. jag vill bara bli fri

Jag behöver inte mer jag behöver mindre

Jag måste rensa mina tankar läka mina sår

Acceptera och förstå att livet aldrig kommer att bli detsamma

Jag kommer aldrig att återhämta mig aldrig bli hel igen

Det gör ont att veta att livet aldrig kommer att bli detsamma igen

Det som är förlorat är borta för evigt!! I'm half the man I used to be!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!