Leta i den här bloggen

torsdag 3 december 2020

One Two Three!! Som alltid Tillbaka på ruta ett igen igen!


Jag kan inte förklara!

Det emotionella kaoset alla upplever alla känslor

Ångest all rädsla den ständiga paniken

Allt jag gick igenom det finns inga bilder Inga ord

Som kan beskrivas eller förklara ingenstans att fly eller gömma sig

Inget skyddsnät. Ingen hjälp! Bara 1 2 3 om och om igen

En resa full av våld Fysiska och psykiska övergrep

En resa som ingen skulle förstå eller överleva!

Men jag lever jag andas! Det här är mitt liv, min verklighet.

One Two Three!! Som alltid Tillbaka på ruta ett igen igen!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!