Leta i den här bloggen

måndag 7 december 2020

Ett enda jävla telefon samtal!!


Det där jävla telefonsamtalet!!

Jag kommer ihåg den dagen som startade allt!! 

Jag hörde din röst jag kände hur paniken ångesten tog över

Du skrek du grät orden du upprepade gång på gång han har han har!!

Vad!!! Något i mig brast jag tappade kontrollen!!

Det blixtrade framför mina ögon!! jag viste redan innan du fick fram orden

Han har han har!! sexuellt utnyttjat henne han har!!!

Den dagen kom allt tillbaka varje minne varje känsla

Ångesten rädslan hatet och ilskan allt på en och samma jävla gång!!

Där och då rasade mitt liv samman Monstret var tillbaka

Där och då började dom konstanta återblickarna

Ett enda jävla telefon samtal triggade i gång alla mardrömmar igen!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!