Leta i den här bloggen

söndag 6 december 2020

Så rädd att det kommer att vara det som blir slutet på mitt liv!!


Jag skulle aldrig ha spelat det här spelet!

Jag lekte med eld och brände mig själv på lågorna

Jag blev för sårbar! Jag tappade kontrollen.

Jag skulle aldrig ha låtit någon komma för nära

Jag slösade bara bort dyrbar tid och offrade mig själv

Jag gav allt jag hade att ge! Men fick inget tillbaka

Samma sak om och om igen! Känslan av att bli övergiven!

Jag kommer aldrig att lita på någon igen. Jag är trött på alla lögner

Så sjuk och trött på allt och alla

Jag kommer aldrig mer att öppna upp och släppa in någon igen

Det gör allt för ont jag blir allt för sårbar!! 

Jag är så jävla räd för att bli sårad och övergiven igen!

Så räd för att allt som sliter sönder mig inifrån 

Allt jag jag tryckt ner stängt in under alla år all ångest all rädsla allt hat

Kommer att krossa mig när bägaren svämmar över och allt kommer ut

Så räd för att det jag inte kan handskas med alla instängda känslor

Alla tårar alla skrik allt jag stängt ner låst in på insidan

Så rädd att släppa greppet tappa kontrollen över minna egna känslor

Så rädd att det kommer att vara det som blir slutet på mitt liv!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!