Leta i den här bloggen

fredag 4 december 2020

Det finns Inget lyckligt slut här i dag!!



Ja, jag är okej!

Ja jag mår bra allt fungerar som det ska

Nej ingen ångest idag! Ingenting har hänt

Oroa dig inte, jag klarar mig, jag överlever.

Nej, jag behöver ingenting idag eller imorgon.

Jag behöver absolut ingenting alls! Ingen hjälp!

Sluta tjata, låt mig bara vara, jag är över det



Läs mellan raderna! öppna dina ögon och se

Ingenting är som det verkar! Jag är inte okej, jag mår inte bra

Ensam som vanligt!  Går jag igenom den här skiten!

Bearbetar allt kämpar mig igenom ångesten paniken och rädslan

Så snälla kom tillbaka en annan dag så kan vi upprepa allt om igen.

Det finns Inget lyckligt slut här i dag!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!