Leta i den här bloggen

söndag 6 december 2020

Jag måste sluta förstöra mig själv innan det är försent!!


I går natt händ det igen!!

Ett tryck över bröstet en känsla av att bli krossad

Jag kunde inte andas jag fick ingen luft hjärtat slog snabbare och snabbare

Jag försöker andas lugnt!! Men trycket fortsatte det vägrade släppa

Det här var ingen panik attack!! Det här var något helt annat

Detta var en varning någonting är allvarligt fel. 

Antar att det är dags att lyfta telefonen och ringa ett enkelt samtal

Jag borde ha gjort för månader sen 

Jag måste sluta förstöra mig själv innan det är försent




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!