Leta i den här bloggen

måndag 7 december 2020

Det finns ingen stans kvar att fly!!



Ständigt på rymmen från allt och alla!!

En evig kamp för att förtränga stänga ner bli av med allt.

Jag vill inte komma ihåg jag vill inte se!

Jag vill inte uppleva allt om och om igen.

Ett helt liv på språng! Alltid på rymmen från mig själv.

Tankar som aldrig tar slut!! Det har gått för långt!

Det finns ingenstans att fly ingenstans kvar att gömma sig

Jag har förbrukat allt utvägar alla nödutgångar bränt alla broar  

Det finns ingen stans kvar att fly från mig själv!!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!