Leta i den här bloggen

lördag 5 december 2020

Mitt hjärna är en mörk och farligt plats att gå vilse i !


I got a riot in my head, I'd rather be dead!

Jag måste sova, lägga huvudet på kudden och slokna

Men min värsta fiende håller mig vaken. han slutar aldrig Han bara fortsätter och fortsätter

Helt fysiskt och mentalt slut!! Jag får ingen vila

Med ljusets hastighet tar syret slut jag kan inte andas så utmattad.

Det blinkar framför mina ögon, jag kan knappt stå eller gå

Men han fortsätter att gå på högvarv!! 

Som en varelse från helvetet ger den aldrig upp!

No rest for the wicked I guess I can sleep when I'm dead!

Mitt hjärna är en mörk och farligt plats att gå vilse i!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!