Leta i den här bloggen

fredag 14 augusti 2020

Cellen som isolerar mig!


Så rädd jag fortfarande instängd!

Rädd för att låta någon komma för nära. 

Räd för närhet och ömhet! Rädd för att släppa taget

Rädslan sliter sönder mig! Jag stänger ut allt och alla. 

Jag lämnar allt och försvinner. Ständigt på flykt från mig själv! 

Vad letar jag efter, vad söker jag. Varför känner jag mig så ensam 

JAG VILL UT! Jag vill fly från cellen som isolerar mig.  

Fly från rädslan som låser in mig! Som hindrar, håller tillbaka mig. 

Jag är siter fortfarande isolerad och övergiven i en garderob!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!