Leta i den här bloggen

tisdag 18 augusti 2020

Fast på ett skenande tåg!

 


En engångs biljett till mitt undermedvetna!

En resa igenom tid och rum. Instängd i ett skenande tåg.

I ljusets hastighet sökande efter nästa smärtsamma minne

Ingen nödbroms! Paniken skenar pulsen ökar hjärtat slår snabbare.

Väggarna sluter sig luften börjar ta slut. Ångesten tar över!

Jag försöker lugna ner mig andas . Jag försöker få känslorna under kontroll.

Allt ökar det går bara snabbare och snabbare. Det blir bara värre!

Jag ser inget ljus mörkret har tagit över. Avgrunden öppnar sig!

Allt rasar jag faller handlöst djupare ner i mörkret. Fångad och instängd i mitt eget undermedvetna. 

Där lever jag och andas! Fast på ett skenande tåg 

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!