Leta i den här bloggen

söndag 23 augusti 2020

I'm not worth it!


Jag är inte värd det!  I'm not worth it!

Finns ingen anledning att bry sig  There is no need to worry 

Slösa eller offra dyrbar tid  på mig.  Waste or sacrifice precious time on me

Jag är inget annat en bara ett bleknande minne.  I'm nothing but a fading memory.

Så säger dina adjö och glöm mig!  So say your goodbyes and forget about me!

Jag är ändå redan borta! Och inget kan rädda mig.  I'm already gone! And nothing can save me.

Så lämna mig ensam och låt mig bli fri!  So leave me alone and let me be free!

Låt mig läka mina sår och tvätta bort mina synder.  Let me heal my wounds and wash away my sins.

Snälla Släpplös mig från ångesten. lidande och alla era synder.  Please Release me from the anxiety, suffering and all your sins

Och låt mig leva, andas och älska igen! Jag är värd det!  And let me live, breathe and love again! I'm worth it!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!