Leta i den här bloggen

måndag 24 augusti 2020

For better or worse! You changed me forever!

 


For better or worse?  Till det bättre eller sämre?

You changed everything from day one.  Du ändrade allt från första dagen.

Your first breath gave me the will to live again  Ditt Första andetaget gav mig viljan att leva igen

A reason to be able to take me further. See a future,  En anledning att orka ta mig vidare. Se en framtid.

You became my security my wall against the world.  Du blev min trygghet min mur mot välden. 

Through you I could live, love, feel joy.  Genom dig kunde jag leva, älska, känna glädje.

You became my life! My Savior You became my everything.  Du blev mitt liv! Min frälsare Du blev mitt allt

For better or worse! You changed me forever.  För bättre eller sämre! Du ändrade mig för alltid.


I will always love you!  LOKE! Jag kommer alltid att Älska dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!