Leta i den här bloggen

fredag 14 augusti 2020

Det tar aldrig slut!



Smäll efter smäll! Det tar aldrig slut

När det ena är över kommer nästa. Det stannar aldrig upp!

Hinner aldrig landa det slår mig från alla håll på en och samma gång. 

Siter fast i en panikattack som aldrig tar slut. 

Jag kan inte andas jag kan inte skrika det skenar det växer det gror. 

Jag klarar inte mer jag orkar inte jag står inte ut. 

Jag ser ingen lösning ingen väg ut. 

Fångad i ett liv utan att leva. Fångad på insidan isolerad och instängd. 

Ett liv utan mening utan hopp och utan framtid. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!