Leta i den här bloggen

tisdag 11 augusti 2020

Jag var tvungen att bli ett monster för att över leva!


Ensam i mörkret gråtande och livrädd. 

Det enda sätet att över leva var att stänga av. 

Stänga ner isolera alla känslor låsa in all rädsla alla tårar.

Den konstanta ångesten, paniken smärtan

Den ständiga längtan efter att bara få komma bort. 

Där och då började jag skada mig själv. 

Där och då dök han upp och tog över.

Den arga känslokalla hatiska karaktären

Skapad av ångest, rädsla ilska och hat 

Jag hade inget val inga alternativ. 

Jag var tvungen att bli ett monster för att över leva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!