Leta i den här bloggen

onsdag 26 augusti 2020

Accepterad för den du är!



Med allt som jag är!

Kommer jag alltid att öppna mitt hjärta.

Jag kommer alltid att jag älskar dig. Ge dig det bästa jag kan!

Jag kommer alltid att vara där för att stötta och skydda.

Jag kommer alltid försöka göra mitt yttersta för att stödja på alla sätt jag vet hur!

Jag har alltid acceptera dig för den du är och älskar dig villkorslöst!

Jag kommer alltid att försöka få dig att inse att att det finns mer än det här.

Att även i dom mörkaste av tunnlar finns det ett ljus i slutet.

Att det finns en mening med livet. Även om du inte kan se det

Ge inte upp på hoppet! Du förtjänar att få leva lära. Bli accepterad för den du är!

Saknar dig så mycket att det gör ont!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!