Leta i den här bloggen

fredag 21 augusti 2020

Inga droger ingen hjälp!

 


För envis eller bara för räd. Vet inte? 

Spelar ändå ingen roll längre. Har hört allt förut.

Du lyssnar inte! Du måste ta det magiska pillret.

Ta din medicin! Annars kan vi aldrig hjälpa dig.

Vi lovar och svär att dom lindra. tar bort allt du kommer inte att känna någonting.

STOP! Lyssna jag har sagt det förut era jävla piller gör allt bara värre.

Vad är det ni inte förstår! Jag vill inte ha medicin jag vill ha hjälp!

Förstå mig ge mig en chans att förklara. Men nej glöm det.

Ingen är lyssna eller hör. Kunde lika gärna vara genomskinlig. 

En helt vanlig dag på psykiatrin. Inga droger ingen hjälp!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!