Leta i den här bloggen

onsdag 26 augusti 2020

No more tears no more anxiety!


Jag vill inte andas, Känna så här!  I do not want to breathe, Feel like this!

Jag vill att mitt hjärta ska sluta slå, förvandlas till sten.  I want my heart to stop beating, turning to stone

Jag vill inte känna känslor jag vill bara bli tom och kall.  I do not want to feel emotions I just want to be empty and cold.  

Jag vill inte tänka! jag vill inte ha några minnen inget förflutet!  I do not want to think! I do not want any memories no past! 

Jag vill bara bli fri från smärtan, lidandet mitt liv!   I just want to be free from the pain, the suffering my life!

Inga mer tårar inga mer ångest! Bara bli fri från allt! No more tears no more anxiety! Just be free from everything!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!