Leta i den här bloggen

fredag 20 november 2020

Det här är Sverige i dag en verklighet som ingen ser!


Kan någon förklara för mig!

För jag förstår verkligen inte hur

Man anser att det är bra när han uträtar sina behov i flaskor

För att han är för rädd att gå på toaletten

Kan någon förklara för mig!!

Att allt är bra när han varken äter eller sover som han ska

Hur kan en plats som är så skrämmande för honom vara bra

Kan någon förklara för mig!

Hur socialtjänsten kan behandla barn så här

Så både fysikt och psykiskt lidande är bra

Så kan någon förklara för mig!!

Hur man kan behandla en människa med autism så här

Det här är Sverige i dag en verklighet som ingen ser

Så Vem kan rädda min son från socialtjänstens klor


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!