Leta i den här bloggen

måndag 30 november 2020

Ett två tre! Jag vet att du vet!!


Om du mår bättre av att ljuga och förneka!

Att låtsas att inget hände. Håll dig då borta från mig!

Du fortsätter bara att trycka ner det i halsen på mig!!. Varje jävla gång du öppnar munnen

Säger du att det inte kan vara sant!! Det har aldrig hänt!! Att jag ljuger!!

Öppna dina jävla ögon och se verkligheten! se vad det här livet har gjort med mig

Förstå att jag blev både våldtagen sexuellt utnyttjad fysiskt och psykiskt misshandlat 

Så det är inte jag som lever förnekelse! eller någon jävla fantasi värld

Det är du!! Så känslomässigt kall apatisk och hjärtlös!

Så förblindad av din egen sanning! Du är väl medveten om allt!

Du är så jävla feg! du skulle inte ens våga erkänna sanningen

För i din värld är du alltid offret alltid den som lider. 

                                                     

                                                                                       Ett två tre! Jag vet att du vet!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!