Leta i den här bloggen

fredag 20 november 2020

Men nu behöver jag verkligen din hjälp!!


Jag har inte sovit på dagar

Måste tänka utan för deras idiotiska fyrkant

Hitta ett kryphål någonting som jag kan använda

Men det är svårt med alla deras lögner och falskspel

Hur får man fram sanningen när lögnerna används i mot en

När är mitt ord mot socialtjänsten 

Jag ber till gud att han öppnar upp och berättar och får fram hur illa dom har behandlat honom

Utan hans röst utan hans ord kommer ingen att tro på mig

Men jag måste hitta en väg det måste finnas en väg!!

 Jag kommer alltid att älska och skydda dig på alla sätt jag möjligen kan

Men nu behöver jag verkligen din hjälp!! 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

RIght now!

What the hell !

Who is that staring at me Blood red eyes a soulless smile so familiar!! So twisted and tormented I see the fear, the scars, the smell of dec...

I am what i am!